Ajme, koliko nas je -tema za maj 2012

16:07

Hvala Tihani sa prekrasnog bloga Just cake girl što me je izabrala za domaćicu ovomesečne igre. Kada mi je poslala mail  i pitala me da  preuzmem palicu bila sam iskreno iznenadjena i polaskana.Tihana  je bila  toliko divna da mi je poslala i tabelu sa spiskom dosadašnjih tema i domaćina ne bi li mi izbor ovomesečne namirnice učinila lakšom.  Nisam se puno dvoumila. Želela sam da ovomesečna namirnica bude svima dostupna i da budem sigurna da je većina vas voli. Posećujući vaše blogove primetila sam da nema bloga koji već nema neki recept  sa ovom namirnicom. Kao što znate za igru možete poslati i neki od recepata koji ste do sada objavili ili možete pustiti mašti na volju i pripremiti nam nešto novo i ukusno.

Dakle , ovomesečna tema je JAGODA.


Jagode su fenomenalne u dezertima, napicima ali postoje i slana jela i salate kojima ona  dobro paše. Možete koristiti   sveže, zamrznute, sušene, džemove, sirupe, slatka , ma sve od jagoda. Mada lično smatram da im je sada sezona i da je najbolje  iskoristiti lepe , sveže. Ali , kao što rekoh , ne pravim pitanje. Koristite ono do čega možete da dodjete.
Prema tome,dragi moji i drage moje pustite mašti na volju i budite kreativni.
Objavljene recepte sa slikom , Vašim imenom i linkom do Vašeg bloga šaljite na mail: mypanandpot@gmail.com   . Sa nestrpljenjem očekujem Vaše  kreacije. :)
Želim Vam ugodno kuvanje :)

You Might Also Like

44 comments

  1. Čestitke, Zoko :)
    Baš sam se pitala koja će tema biti :)
    Volim jagode i mogu ti reći da sam oduševljena temom :)

    ReplyDelete
  2. Hvala Tina. Drago mi je da ti se dopada tema. Jedva čekam da vidim tvoje kreacije. :)

    ReplyDelete
  3. Domaćice , kuvaj kafu, neću doći praznih ruku - donosim ti jagode :)
    Mislim, nadam se da postžem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde ajde, nevestice razleti se. :) Nemoj da te ogovaram kod svekrIve i zLaove ako je imaš. :)

      Delete
    2. Hahaha, uvek me nasmeješ..."razleti se" :):):)

      Delete
    3. može i poitaj (bez h naravno :))) )
      Jesi li ti nekada gledala seriju "Đekna još nije umrla a kad će ne znamo" ? :)

      Delete
    4. Izvinte što se ubacujem, ali ova Đekna me je upravo nasmejala do suza :D

      Delete
    5. :)))) Jesi li i ti volela seriju? Ja nikako da odlučim da li sam Ljeposava ili Mišur. :))))

      Delete
  4. Super domaći zadatak:-)) Baš sam nameravala da pravim jedan stari mamin recept!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ,mislim da nema food blogera koji u ovom periodu neće napraviti nešto sa jagodicama. Jedva čekam da vidim o čemu je reč. :)

      Delete
  5. Jagode, jagode, ode rode u jagode, grlom u jagode i tako to:))) Zoko. Baš dobro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha ;) Nadam se da jagode ovaj put neće praviti probleme i da će završiti u nekom ukusnom jelu /dezertu . :) Možda u delu erotika? :)

      Delete
  6. Ovo je savršena tema za mene, jagode su meni najdraže voće :) Sve pohvale domaćici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Tebe ćemo Tanja preimenovati u Jagodica Tanjica . Hvala :)

      Delete
  7. Kako se samo crvene na ovoj tvojoj slicici, retko ko im moze odoleti:) Sve cestitke domacici, izabrala si odlicnu temu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nato , nadam se da ćeš imati vremena da učestvuješ. Jedva čekam da vidim šta ćeš nam lepo pripremiti. :)

      Delete
  8. Super tema, Zoka i u pravo vrijeme. Vec vidim da ces biti super domacica. Zelim ti uspjesan projekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Goco. Ako ti vreme i obaveze budu dozvolile nadam se da ćeš nam se pridružiti. :)

      Delete
  9. Čestitam ti na ulozi domaćice i veselim se ovome krugu ! temu si odlično odabrala, od jagoda već imam nešto za prijavu, a biti će i nešto novo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Branka. Radujem se i sa nestrpljenjem očekujem tvoje ulaznice. :)

      Delete
  10. Čestitam domaćici na zasluženoj palici a što se teme tiče, zaista je lak domaći zadatak, ko još ne voli jagode!?

    ReplyDelete
  11. Ooo, ocekujemo puno lijepih recepata i slicica!

    ReplyDelete
  12. Odlicna tema, mislim da ces imati pune ruke posla sa nasim receptima... pozzz nasoj novoj domacici!:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Minjonče. Jedva čekam da počnu da pristižu i baš se radujem što ćemo na jednom mestu sakupiti recepte sa ovim predivnim voćem. :)

      Delete
  13. Odlična tema! Nadam se da će moje vrtne jagode uroditi plodom, jer kupovne ne smijem jesti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala , nadam se da hoće. Držim palčeve :)

      Delete
  14. Super Zoksi!!! Odlična tema, stižu jagode pa neće biti skupiše! Ala će da bude dobrih recepata, jedva čekam!

    ReplyDelete
  15. Odličan baš za pravo doba godine.

    ReplyDelete
  16. Divno si odabrala Zoko,taman jagode stižu,i bit će super recepata vjerujem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nely. Volela bih kada bi i ti podelila sa nama neki tvoj receptić sa jagodama. :)

      Delete
  17. čestitam na domaćinstvu, a tema je super, sezonska!

    ReplyDelete
  18. super :D ja sam htela učestvovati za nar... ali nisam našla. Odabir teme je odličan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada Sanja. Osim što volim jagode izabrala sam ih zato što im je sada sezona. :)

      Delete
  19. Cestitam Zoko i jako, jako mi se dopada tema!!! Bice svasta nesto fino sa mojom omiljenom vockicom!!! (Hm, omiljena odmah posle malina :))

    ReplyDelete
  20. Odlična tema, ne sećam se kada sam zadnji put učestvovala u Ajme...a interesantno, učestvovala sam i u prvoj 2008.g kada nije ni imala ime. Sećam se koliko sam bila sretna, kada me je Andrea sa bloga Voće i povrće uručila domaćinsku palicu. Sad mi realno vipe nipta ne znače, ni ne pratim. Ali zbog tebe ću ovaj mesec da učestvujem ili zbog jagoda...salim se...veliki pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha, blesava si skroz. Ja ću znati da je zbog mene. :))))

      Delete
  21. Mmmmmm, imam supr ideju :) Jedva čekam da napravim :)

    ReplyDelete